VK Sporten med Gunnar i spettsen visar återigen intresse.

Det var med glädje jag slog upp tidningen i Måndags och fick se att Gunnars korta och snabba telefon intervju resulterade i en sådan fin artikel.

Riktigt kul att VK kostar på sig att skriva om en "udda" Motorsport som båtracing. Men jag hoppas innerst inne att det finns ett litet intresse hos folket också, då detta inte hört till vanligheten.

Jag önskar nästan att man kunde bjuda alla på en åktur så folk kunde få en uppfattning om hur galet häftigt det här är.


Kommer innom kort posta bilder från KG Rudels som fotade nere i Gräddö, han tog KANON bilder. Tur jag frågade om hans email han har nämligen skickat mig en hel CD skiva full proppad. TUSEN TACK.

Mindre inspirerande känns det att dom flesta e-mails jag skickat aldrig får ett svar, det är mer eller mindre desperata försök att söka spons / sälja reklam plattser. Har riktat in mig på lite större företag som verkar i hela Sverige. Hade förväntat mig ett svar ialla fall från dom alla, men idag verkar man inte ha tid att skicka ett enkelt email och snällt tacka nej.

Nåväl, jakten fortsätter.



Mvh Peter Johansson, 1/7-08

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad fina bilderna var!

Grattis än en gång.



Kram & Puss

2008-07-03 @ 16:21:04
URL: http://kennelgnistra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0