VK publicerar!

Igår efter att jag städat ur bilen samt ställt bort båten så ringde Gunnar från VK upp mig. Någon hade tippsat om helgens framgång, eller vad vi nu ska kunna kalla det. Han var mer än villig att göra ett garage besök och skriva en liten artikel.

Jag hade aldrig kunnat drömma om att det nästan skulle bli en halv sida, men tacksam är jag i vilket fall. Men, i all hast så blev det dock några fel.

Våran klass körde RM och dom övriga SM, motorn är en Volvo 4:a som jag antar det också skulle stå i artikeln och den snabbaste båten som igentligen kunde hotas oss på alvar kom ju aldrig till start, menjag var nog dålig på förklara för jag hade sååå mycket att säga. Tusen tack Gunnar för en trevlig artikel!



PS. Det verkar som vi har fått våran första sponsor, återkommer ang. det på Torsdag.

Mvh Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0